Kedves olvasók...!

... anime rajongók, manga fanok, dorama nézők. Bevallom őszintén nagyon kevés kedvem van mostanában az anime-kez és a dorama-khoz, kezdek kiégni szerintem, mostanában nincs türelmem 25 percet végig ülni/feküdni.
Szóval kérdések, mert kíváncsi vagyok, és mert lehet, hogy valaki szeretne válaszolni, és csak erre a pillanatra várt.

1.) Milyen anime-t és/vagy dorama-t néztek perpillanat? Élvezitek? Utáljátok?
Magam most a Hetali első évadjával és a SKET Dance-szel "küszködök". A másodikat jobban szeretem. Viccesebb és nyugtatóbb. :)

2.) Melyik a Number One animétek/doramátok? Miért?
Az enyém azt hiszem a Durarara!!! Sok szereplős, érzelmes, dráma etc.

3.) Mi lesz a következő anime/dorama, amit meg fogtok nézni?
Ha ezt a kettőt befejeztem, akkor a Ristorante Paradiso lesz.

Ok, lehet kicsit skizofrén dolog saját kérdésre válaszolni, de nézzétek el nekem. :) Nem vagyok őrült... még.

Fejléc ügy.
Mint láthatjátok új "fejléc" van. Mivel a tehetségem képszerkesztés terén kihal a picasa-nál, ezért nem is törtem magam mással. Shin-chan a Nanából. Mert Shin-chan. És mert Nana.

Még egy utolsó.
Ha vannak elcserélendő mangáitok, amit esetleg meguntatok, vagy egyszerűen nem kellenek, vagy ha szeretitek a könyveket, nézzetek fel a Rukkola oldalára, hátha találtok valami gyöngyszemet. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.