K vélemény

Ha valami hülyeséget, logikai bakit írtam bele, kérlek szóljatok, mert nagyon régen láttam, és biztos, hogy valamit félreírok.

Egy "idei" anime, ami néha-néha csillapította őrült elmémet.. Mondjuk úgy, hogy megnéztem az első pár részt és nem voltam lenyűgözve, mármint egyszerűen annyira unalmas volt a fő szál, hogy legszívesebben átugrottam volna a HOMRA és a Scepter 4 (vajon mi a magyar megfelelőjük?) találkozásaihoz

Nézzünk hát egy kis történetet, ami ott kezdődik, hogy bepillantást nyerünk fehér hajú főhősünk, Yashiro Isana, mindennapi életébe. Iskolába jár, tanul, az emberek szeretik őt stb. stb. Azonban a HOMRA egyik tagját megölték, Totsukát. Mindenki őt vádolja, hogy meggyilkolta a HOMRA tagot, és mivel felvétel is van róla, mondhatni jogosan. De azért lehet sejteni, hogy nem ilyen egyszerű a dolog. Ezentúl nem árt tudni, hogy vannak a királyok, akik klánokat vezetnek, például Vörös, ami egyenlő a HOMRA-val, vagy a Kék, ami a Scepter 4.

Egy-két rész alatt megismerünk egy vagon szereplőt, akik a jövőbe mind fontosak lesznek, vagyis a legtöbbjük.

Akkor kezdjük is a szokásossal: szereplők. Mert már mindenki tudja, hogy nálam ők az első szempont (és amennyiszer már ezt elismételtem, biztos unjátok). Yashiro az, akit vádolnak a gyilkossággal, és egy ártatlan, vidám személyiséget kapunk, aki elég sok dologra nem emlékszik. Szóval amnéziával megspékelt főszereplő, akit gyilkossággal vádolnak, mégse mondom azt, hogy idegesítő lenne. Mert meg vannak a saját drámai pillanatai, amikor éppen aggódik valami miatt, mert olyan is előfordul. Ide kapcsolódik szerintem szorosan Kuroh, aki először szintén meg akarta ölni Yashiro-t, de aztán meggondolta magát, természetesen ez nem egyik percről a másikra történt, hanem részekbe telt, mire Kuroh és Yashiro egy oldalon lesz említhető. Ah, és még van Yashironak egy macskája, aki emberré tud változni.

Kusanagi, Anna, Awashima
Mint mondjak Kuroh hűsége szívet melengető, de ha jól emlékszem annyira az ő történetük nem hatott meg. Mármint Kuroh-nak érdekes története volt, de elhiszitek, ha azt mondom a főszál nem volt olyan érdekes? Egyáltalán nem érdekelt, miért nem emlékszik, hogy megölte Totsukát. Viszont az utolsó részben elég király volt, ha angolul akarnám mondani badass. Ha magyarul?... Van erre magyar szavunk? Szóval térjünk is át a HOMRA-ra. (Tématerelés fail.)

A HOMRA-ról annyit kell tudni, hogy a Suoh Mikoto vezeti, a Vörös király. És ez a része az animének már eléggé érdekes volt. A HOMRA  legtöbb tagja tudni akarja mit történt Totsukával, így elindul a vadászat Yoshino után. Azt szeretem a HOMRA-ban, hogy olyanok mint egy nagy család. oké, Mikoto lehet egy kicsit keveset beszél, de saját embereivel, barátaival egyáltalán nem kegyetlen. Kusonagi, aki már a kezdetektől mellette volt, igen is jófej, egy bárt vezet, ahol a HOMRA tagok össze szoktak gyűlni. És ott van még Anna, aki egy igen érdekes. 

Kusonagi megint
És akkor még nem is beszéltem a két ellentétről, a gördeszkás srácról, (akinek azért se fogom leírni a nevét, mert nem tudom, és lusta vagyok utána keresni), valamint az egyik Scepter 4-es alkalmazottról, akiknek van közös múltjuk és igeeen, nem lehet szó nélkül hagyni, mert nagyon jól meg volt csinálva, és azon a véleményen vagyok, hogy bármennyire is harcolni akart vele, akkor is szerette (nem szexuális módon értem) barátjaként. 

A képi világ nekem nagyon tetszett, itt nem csak a sok bishire gondolok, hanem a harcokra, a képi kivitelezésre minden téren, egyszerűen gyönyörű volt.

És természetesen nem úszta meg könnyek nélkül az utolsó rész, mert érzelmes lélek vagyok, ezt már mind tudjátok, de nagyon szép végszó volt, természetesen nagyon szép. És a történet szál is kialakult kiderült ki is Yoshino, pont került a csatározások végére. Szóval még a mangának utána nézek, főleg a HOMRA-snak. 

Pont: 7

Kedvenc szereplő: Mikoto, Kusonagi, Anna

Kedvenc idézet: "- Se vér... Se csont... Se hamu..."

Lelőhely: Anime Addicts

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.