Natsume Yuujinchou vélemény

Rövid összefoglaló: Natsume, aki látja a youkaikat, egész életében azt kívánta bárcsak ne látná őket. A szülei meghaltak, így most  távoli rokonnál él. Menekülés közben, miközben azt hiszik róla, hogy ő a nagymamája, átszakít egy akadályt, ezzel kiengedve a benne élő démont, aki a Barátok Könyvét akarja, ami a nagyanyja, Reiko tulajdona volt. Akinek a tulajdonában van a könyv, az irányítani tudja az összes ayakashit és youkait, akinek a neve benne van a könyvben. Egy idő után a benne szereplő youkaik szeretnék visszakapni a nevüket.

Miért kezdtem el nézni?: Szomorúnak hangzott az ismertetője, ez nálam jó pont. Láttam benne lehetőséget, megkaptam, amit vártam. 

Vélemény: Most néztem meg másodszor, először 2009 augusztusának elején kezdtem el. Egy kellemes csalódás volt, nagyon kellemes. Minden perce csak úgy suhant és nem akartam, hogy vége legyen. Ez egy olyan szívet melengető anime, amit nem lehet megunni. Mind a 13 rész fantasztikus volt.
Az egész animének két dolog volt az alappillére. A nevek visszaadása és Natsume kapcsolata a körülötte lévőkkel. Mindkettő szépen fejlődött. azt hiszem minden részben volt egy youkai, akinek vissza kellett szolgáltatni a nevét. Sok megható, sírós történettel fogunk találkozni szerintem, vagyis néhány olyan volt, ami megért egy kis szemtörölgetést.

Az animében sorra tűntek fel a jó kis szereplők. Először ugye Nyanko-sensei,



majd Tanuma, aki csak a youkaik körvonalát látja,



majd Natori-san (piroskabát), aki tényleg látja őket, csak ő elűzi a youkaikat, amit Natsume nem nagyon díjaz.




Nyanko-sensei, ha nem is látszik rajta, de akkor is aggódik Natsuméért, mivel már a harmadik részben megkérdezte, hogy mi a baj, mikor rémálma volt. Szóval Nyanko-sensei-t, elkezdte érdekelni Natsume, aggódott miatta, segített neki, szóval Nyanko-sensei, amellett, hogy sokszor részegen megy haza este, attól még jó testőr. Tanuma, volt az aki érdeklődött a suliban Natsume iránt és ott találkoztak. Miután rájön, hogy Tanuma nem látja a youkaikat, elgondolkozik, hogy miért csak ő látja, és miért látja egyáltalán. A következő "áldozat", Natori-san. Itt csillant fel Natsuméban a remény, hogy nincs egyedül.

Natsume karaktere az, ami számomra tökéletes. Gondolkozik, hibáztatja magát, viccelődik. Láthatjuk, ahogy a sorozat folyamán, fejlődik. Hátrahagyja utálatát, amit a youkaik iránt érez, kapcsolatot teremt a többi emberrel. Míg a sorozat első részében furcsának gondolta a két fiú, akiket fogalmam sincs, hogy hívnak, az ötödik vagy hatodik részben, már az ő véleményét kérték, hogy a tofut, melyik módszerrel jobb enni. Ilyen volt még Tanuma megjegyzése, amikor áthívta magához, hogy megmutassa a mennyezeten tükröződő víz képét, vagy akkor vagy utána, hogy nem kell hazudnia neki, hisz ő is tud néhány dolgot a youkaikkal kapcsolatban. Aztán később, mikor megkérdezi Tanuma, hogy milyen színűek a halak a kis tóban, megmondja, hogy vörös. Ezzel barátságuk egy új szintre lépett, és ezért marha elégedett voltam, hogy Natsume kitört a saját fogságából. Natori-san ebben az évadban már nem tűnik fel, vagyis feltűnik, csak nem kerül kapcsolatba Natsuméval.

Pontozás: 10/10

A feliratról és a videóról: A feliratot a ChME készítette, úgyhogy arra nem lehet panasz. Egy szép kis karaoke, formázott felirat, tökéletes.
A felirat a zero-raws-os videóhoz készült. Itt egy elérhetőség, ha valaki nagyon nem találná.

Natsume Yuujinchou 1-13

És a AnimeAddicts is megörvendeztet minket e csodálatos sorozattal.

Opening, ending: Az opening jobban megfogott, mint az ending, de ettől mindkettő nagyon tetszik.

Extra képek:

Natsume és Nyanko-sensei
A híres Madara-sama

Hinoe
Az "átkozott" Natsume, Nyankon feküdve, Hinoe kezével


8 megjegyzés:

Remélem lesz 3. sorozat is. Nagyon megszerettem ezt az animét.

 

Én is nagyon remélem, túl jó ez az anime, hogy ne legyen folytatása.

 

Egyetértek. Manga még tart, emiatt van remény. :)

 

Ha ötszázmilliószor megnézed, az már függőség? >.> Mindenestre számomra, az egyik legjobban 'én' anime volt, szóval sokáig fog még figyelni a gépről. Főleg Takashi-kun és Natori-san kapcsolata miatt, annyira próbálják érteni egymást, és úgy igyekeznek, hogy az olyan melengető számomra.

 

Igen, te függő! :D Én is nemrég néztem újra, eszméletlen, hogy még ha nyolcvanszor is nézed újra, ugyanolyan élvezhető. Takashi és Natori kapcsolata a legérdekesebb, pont ahogy írtad. Mindketten igyekeznek, és ki is derül, hogy ugyanazt akarják, de más eszközökkel. (De keveset írtam róluk...)

 

(Pótold be. Én most kezdtem fanfiction formájában kifejteni a véleményem róluk. :D)
A harmadik szezon is nagyon élvezhető, főleg azért mert most lesz benne Matoba-senpai is, nem spoilerezem le melyik részben, de sajnos én nem értem amit beszélnek, mert nincs hozzá magyar felirat. T____T Ami Shuuichi és Takashi kapcsolatát illeti, azt nagyon szívesen értem félre. :)

 

Jut eszembe, nem azért él távol a szüleitől, mert látja a szellemeket, a szülei sajnos meghaltak. Azért került el tőlük. Azt akartam amúgy kérdezni tőled, nem tudsz e valahol magyar feliratot a harmadik szériához, mert eddig még nem találtam.

 

Basszus, köszi. :D Egyértelmű abban a véleményben ejtek a legtöbb hibát, amit a legjobban szeretek. xD

 

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.