Várható újdonságok, amit érdemes majd meglesni

Régen jelentkeztem, ugye? Remélem hiányoztam. Most nem értékeléssel jövök, mert még leírni is nehéz a gondolataimat.

Szóval az elmúlt egy hétben egy csomó fantasztikus hírt kaptam animék terén. Először is na ki kap egy újabb évadot, na ki? Lehet, hogy arról kellene beszélni, hogy ki nem!

Szóval első szerencsésünk, amit már legtöbben biztos tudtok, Free!! 2. évad! Kedvenc, néha melankolikus úszóink újra vízbe merülnek. Ami tök jó, remélem azért drámáznak még valamin, mert kell legyen valami baj! Ugye?

Oké, következő nyertesünk... ... ... Dramatical Murder animét kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!!!!!!!!!!!!!! Mi is az a Dramatical Murder? EGY YAOI VISUAL NOVEL. Igen, yaoi, tudjátok, hogy fenntartásaim vannak, de ez egy kiválóan jó játék, már csak egy rossz véget kell végig vinnem, és reméljük az anime is yaoi lesz. (Nem úgy, mint a Togainu no Chi.) Lehet majd írok erről többet, ha akarjátok, spoilerek nélkül vagy azzal.


Következőőőő.... .... ... ... . .. . . . .. .. ..Kuroshitsuji 3. évad!!!! Gondoltátok volna? Ha valakinek mond valamit, akkor a cirkuszos vonaltól veszik fel a történetet, vagyis azt dolgozza fel. Régen olvastam a mangát és nem is emlékszem rá.

Psycho-Pass 2. évad?? Valaki? Igen, lesz. Durarara!! 2. évad? Óh, igen.

Mi van ezzel az évvel? Kinek van ideje ennyi animére? ÁÁÁÁÁÁh.

Oké, előtört belőlem az anime fan.

Hallottátok, hogy már két One Piece kötet jelent meg idézetekkel? Strong Words címen, és a mangából vannak benne szövegek, és annyira menő lehet... 


Rendben, szóval ennyit az újdonságokról. Azt hiszem ennyi, ami engem érint, de ha tudtok még valamit, amit mindenképpen meg kellene említeni ne habozzatok írni.


Ja, és bocs a sok pontért meg nagybetűért. Kicsit érzelmes vagyok. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.